ingevanoorschot.reismee.nl

Nog 2 nachtjes slapen...

Hallo allemaal,

Hier het eerste en ook meteen het laatste berichtje vanuit Nederland! Zeven maanden hebben we er naartoe geleefd, en nu is het dan eindelijk bijna zo ver! Nog twee nachtjes slapen en dan gaat ons avontuur beginnen. Vrijdag vertrek ik samen met drie studiegenootjes naar Port Elizabeth in Zuid-Afrika. Zaterdag landen we aan het eind van de ochtend in Port Elizabeth en dan hebben we nog lekker twee daagjes om alles te verkennen. Vanaf maandag starten we met ons project.

Voor vijf weken gaan we werken in een weeshuis. In dit weeshuis wonen ongeveer 38 kinderen in de leeftijd van2 tot 22 jaar. Deze kinderen hebben al een heftig verleden achter zich. Velen zijn mishandeld, misbruikt, verwaarloosd of hebben hun ouders verloren aan HIV/aids. Vele kinderen zijn zelf ook besmet met HIV/aids. Ik ben heel erg benieuwd naar alles wat we gaan zien en alles wat we gaan doen!!

Via onderstaande link kun jeeen filmpje bekijken van het weeshuis. Hopelijk kan ik jullie in mijn volgende reisverslagmijn eigen foto's en/of filmpjes laten zien!

www.youtube.com/watch?v=NsbaTMvfoSk

Tot mijn volgende reisverslag vanuit Zuid-Afrikaaa!

Liefs, Inge

Reacties

Reacties

Elle van Os

Heeel veel plezier en succes! X

Marianne Govers

Heel veel plezier, Inge! En ik ga je zeker volgen!

Irene Konings

Ha Inge!

Wat superdapper dat je dit gaat doen!
Ik wens je heel veel succes en plezier daar, dat je maar veel mag leren, ontwikkelen en genieten!!
Groetjes,
Irene

Gré en Ruud

Hey Inge...Een hele goede reis en we volgen je...ben benieuwd naar je spannende verhalen! Groetjes en een knuffie! Gorpjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo